Warzone 2100: Bir gerçek zamanlı strateji oyunu
  Hakkımızda
 

Proje Hakkında

Warzone 2100 orijinali Pumpkin Studios tarafından geliştirilen ve Eidos-Interactive™ tarafından yayımlanan bir gerçek zamanlı strateji oyunudur.

Diğer 3D RTS oyunlarıyla karşılaştırıldığında, Warzone 2100 bazı eşsiz özelliklere sahip. Bu eşsiz özellikler: Radar teknolojisi, ağırlıklı olarak topçuluk ve karşı topçuluk teknolojisi büyük bir farklılıktır. Aynı şekilde farklı araç tasarım sistemide büyük bir farktır. Oyun 1999 yılında PC ve Playstation® için yayımlandı.

Aralık 2004 de Warzone telif hakkı sahipleri, Eidos-Interactive™ tarafından GNU Genel Kamu Lisansı (GPL) ile birlikte kamuya açtı. (müzikler ve videolar daha sonra açıldı). Ve Warzone 2100 Projesi (Resmi olarak Warzone 2100 Yeniden Diriliş Projesi olarak bilinir) doğdu, oyunun geliştirmeler o zamandan beri açık kaynak kodlu olarak yapılıyor.

Oyun Windows, Mac OS X ve Linux tarafından çalıştırılmaya başlayınca, Warzone 2100 Projesi oyunu daha da geliştirmeyi kendisin hedef belirledi, ama oyun açık kaynak kodlu olduğu için tüm geliştirmeler boş zamanlarımızda yapılıyor, ve bu yüzden bazen gecikmeler oluyor.

Bizimle iletişime geç

Warzone 2100 Resmi sitesinin iletişim bölümüne gitmek için TIKLAYIN

Warzone 2100 Resmi sitesine ticket göndermek için TIKLAYIN

Warzone 2100 Türkiye sitesine mesaj göndermek için TIKLAYIN

 

Proje Görevlileri

Geliştiriciler:
  • -- <Cyp> : Programlama
  • -- <dak180> : MacOSX Paketlemesi
  • Rene Jochum <Fastdeath, pcdummy> : Programlama ve kurucu
  • Guangcong Luo <Zarel> : Programlama, Dengeleme, 2D Grafikler ve Belgeleme
  • Per I. Mathisen <per> : Programlama
  • Christian Ohm <cybersphinx> : Programlama
  • -- <Safety0ff> : Programlama, Araç bakımı
  • -- <vexed> : Programlama
Sanatçılar:
  • Thomas Barlow <Mysteryem> : 3D Grafikler
Belgeleme:
  • Steven Koenig <kreuvf> : Belgeleme, çeviri
  • Kim Metcalfe <lav-coyote25> : Belgeleme, Haritalar ve Destek
Eski çalışanlar:
  • Scott Balneaves <sbalneav> : Programlama
  • Roman C. <troman> : Programlama ve Scriptler + Scriptler-motor yeniden yazma ve Y.Z
  • Denis Dupeyron <charun> : Programlama
  • Bruce V. Edwards <cathuria> : 2D/3D Grafikler
  • Don Edwards : 2D Grafikler desteği
  • Mike Gilmore <Chojun> : Programlama
  • Elio Gubser <elio, ohyeh> : 2D Grafikler
  • -- <Hatsjoe> : 2D Grafikler
  • Carl Hee <Watermelon> : Programlama + Çoklu Taretler
  • Adam Hollve
  • Stefan Huehner <shuehner> : Programlama + orijinal 64bit desteği
  • Ari Johnson <iamtheari> : Programlama ve MacOSX Paketlemesi + orijinal MacOSX portu
  • Martin Koller <mkoller> : Programlama
  • Gerard Krol <gerard_> : Programlama, Dokular
  • Angus Lees <gus> : Debian Paketlemesi
  • Dennis Luxen <pret> : Programlama
  • Kevin Malec <Kevin`> : İnternet Desteği
  • Dion Mendel <noid> : Programlama, orijinal Linux portu
  • Phil Procario <GrimMoroe, grimvemvey> : 3D Grafikler
  • Marcus Rast <charon> : Programlama
  • Tim P. <kamaze> : Webmaster
  • -- <Pseudonym404> : Programlama + orijinal 64bit desteği
  • Victor Qamly <vqamly> : Programlama
  • Ben Russon <grizzly> : Destek
  • Hylke van der Schaaf <TheNoid> : Programlama
  • Giel van Schijndel <Giel> : Programlama ve Debian Linux ve Windows Paketlemesi
  • Dennis Schridde <devurveom> : Programlama ve genel Linux ve Windows Paketlemesi
  • Dmitri Shuralyov <shurcool> : Programlama
  • Rodolphe Suescun <rodzilla> : Programlama
  • Garrett Wiens-Kind <Neuralize> : Logo
  • Freddie Witherden <EvilGuru> : Programlama
  • -- <vs2k5> : Programlama

 

 
   
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol